فرماندار کرمانشاه : فعالیت مربیان کانون در مناطق محروم، عبادت است

فرماندار کرمانشاه در همراهی با مدیر کل کانون استان از مرکز شماره یازده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فرماندار شهر کرمانشاه از مرکز تازه تاسیس شماره یازده بازدید کرد.

صبح امروز ،دوشنبه دوم شهریورماه، طی هماهنگی انجام شده،«رنجبر»، فرماندار کرمانشاه،به همراهی «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان از مرکز شماره یازده و فعالیت های جاری در این مرکز بازدید به عمل آوردند.

«موزونی» در این بازدید یک ساعته، با تشریح اقدامات انجام شده در احداث، تجهیز و راه اندازی این مرکز، از فعالیت مربیان فرهنگی کانون و جذب عضو در آن ،توضیحات مفصلی را به فرماندار کرمانشاه ارایه داد.

مدیر کل کانون استان با اشاره به شروع فعالیت این مرکز همزمان با تجهیز آن را یکی از دغدغه های فرهنگی مدیریت کانون استان عنوان کرد و افزود: با توجه به شروع فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، با برنامه ریزی خاصی که در اداره کل کانون استان صورت گرفت، موفق شدیم که به لطف خداوند، میزبان کودکان و نوجوانان بخش دیگری از شهر کرمانشاه باشیم تا آنان نیز از فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون در فصل تابستان بهره مند شوند.

وی همچنین گفت: با همراهی و جدیت همکاران ستادی کانون استان، تجهیز این مرکز با بهترین وسایل فرهنگی صورت گرفت.

«موزونی»مرکز شماره یازده را یکی از بهترین مراکز شهر کرمانشاه دانست و ابراز امیدواری کرد با شروع کارمدارس،و با مراجعه مربیان به مدارس اطراف این مرکز ،زمینه مناسبی را برای حضور کودکان ونوجوانان فراهم خواهند آورد.

«رنجبر»، فرماندار کرمانشاه نیز در این بازدید، از اقدامات انجام شده از سوی مدیر کل کانون برای راه اندازی مرکز شماره یازده، تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با فعالیت این مرکز، کودکان ونوجوانانی که در این بخش محروم شهر کرمانشاه هستند، از امکانات فراهم آمده در این مرکز بهره مند شوند.

فرماندار کرمانشاه، تسریع و جدیت اداره کل کانون استان در راستای آغاز به کار این مرکز را ، اقدامی بسیار پسندیده عنوان کرد و خطاب به مربیان مرکز گفت:  شما مربیان عزیز در قسمتی از شهر در حال خدمت رسانی هستید که  کودکان محروم  در آن زندگی می کنند.بدانید که کار شما در نزد خداوند، کاری بسیار ارزشمند است و ان شاا.. در این دنیا و جهان آخرت، پاداش این زحمات شما منظور خواهد شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یازده کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه که در یکی از نقاط محروم شهر قرارگرفته است، با پیگیری های به عمل آمده از سوی مدیر کل کانون استان ، زودتر از موعد مقرر تجهیز و راه اندازی شده و در حال حاضر نیزمشغول خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان می باشد.