اجر معنوی ضیافت افطاری هدیه کانون شماره سه گرگان به روح نیک نامان کودک دوست

مرکز فرهنگی هنری شماره سه گرگان در یکی از شب های پایانی ماه مبارک رمضان، با دعوت از اعضای کودک، نوجوان به همراه جمعی از خانواده ها و همکاران کانونی اقدام به برپایی ویژه برنامه فرهنگی هنری با عنوان "فرصت دیدار" نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته سکینه بشارت نیا مربی مسئول مرکز: در این برنامه که با همراهی مربیان مرکز شماره دو گرگان به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم سرهنگ واسف جانی و رفعت کلانتری خیرین کانون ساز برگزار شد، فعالیت های دینی مفرح و شادی در قالب مسابقه و سرگرمی برای بچه ها به اجرا درآمد.
قرائت آیاتی از سوره آل عمران توسط عضو نوجوان، خوانش داستانی با موضوع مهمانی خدا، اجرای سرود خدایا دوستت دارم، اجرای نقالی با موضوع نبرد امام علی (ع) با عمربن عبدود در جنگ خندق، خوانش چند فراز از صحیفه ی سجادیه، برپایی نمایشگاهی آثار اعضا در زمینه فرهنگی، هنری و ادبی، سخنرانی و هم چنین اجرای مسابقات مهیج و مفاهیم قرآنی، احکام و حدیث توسط حجت الاسلام و المسلمین مجتبی شیخی از برنامه های جذاب این ضیافت بود.
گفتنی است این برنامه با برپایی نماز جماعت و فاتحه خوانی نمازگزاران برای شادی روح زوج خیری که با وقف مال خود لبخند را به کودکان و نوجوانان گرگانی هدیه دادند به پایان رسید.