نشست هم‌اندیشی کارشناس آموزش  و مربیان پیش دبستانی منطقه‌ی شهاب با مربیان کانون پرورش فکری قشم

کارشناس آموزش و مربیان دبستان مصطفی میردادی و پیش دبستان منطقه شهاب ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری قشم از مسول مرکز قشم درخواست تعامل و تفاهم‌نامه همکاری خواستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کارشناس و مربیان منطقه‌ی شهاب قشم ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری قشم با فرحنازشهنوازی مربی مسوول کانون قشم به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
دراین نشست که با هدف تبادل نظر و معرفی پتانسیل‌های کانون به مربیان و کارشناسان بخش شهاب قشم انجام گرفته بود تفاهم نامه‌ی همکاری در بخش‌های مختلف به تصویب رسید.
دراین نشست قرار شد کارگاه‌های آموزشی اصول و فنون قصه‌گویی به شیوه‌ی کانونی توسط شهنوازی و کارگاه‌های داستان نویسی توسط فروغ ملایی مربی ادبی کانون قشم برای مربیان پیش دبستانی برگزار خواهد شد.
فرحناز شهنوازی خاطر نشان کرد: در این نشست نسبت به برنامه‌هایی با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تعین رابط کتاب بین روستا و کانون تاکید شد.
وی افزود: قرار شد هر مربی پیش دبستانی به عنوان رابط کتاب در روستای خودش کتاب‌هایی را از کانون تحویل بگیرد و به بچه ها امانت دهد.
مربی مسوول مرکز قشم خاطر نشان کرد: همچنین طی این نشست قرار شد معلمان از اول سال تحصیلی دانش آموزان را به صورت دوره‌ای به مرکز فرهنگی هنری قشم بیاورند تا آن‌ها از فعالیت‌های کانون آشنا شوند.
ایجاد ارتباط و جذب عضو مکاتبه‌ای ادبی با کانون و مدارس روستاها از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و تاکید شد.

قرار شد مربیان اموزش قصه گویی ببیند تا زمینه شرکت در جشنواره قصه گویی بین‌المللی رو داشته باشند.