«کیک کاکائویی»عضو کانون ملایر در میان برگزیدگان المپیاد فیلم سازی نوجوانان

فیلم کوتاه یک دقیقه و نیم «کیک کاکائویی»اثر عضو نوجوان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر در میان برگزیدگان نخستین المپیاد فیلم سازی نوجوانان سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون استان همدان با 9 فیلم کوتاه در این المپیاد شرکت کرد که از این میان نام فیلم «کیک کاکائویی»به کارگردانی ساجده زمانی مقدم در میان آثار برگزیده است.

این فیلم روایت گر داستانی است برای درست کردن یک کیک کاکائویی که از لوازمی چون تخم مرغ بهره می گیرد که در در حین تهیه کیک تخم مرغ‌ها به جوجه تبدیل می شوند.

گفتنی است ساجده زمانی مقدم متولد 1380 و هشت سال عضو مرکز یک ملایر می باشد و دو سال اخیر در کلاس انیمیشن زیر نظر مربی انیمیشن کانون محسن حسینی تبار فعالیت داشته است. به گفته مربی مرکز این فیلم انیمیشن بصورت استاپ موشن تهیه شده است

بنابراین گزارش، انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی و سمعی بصری، فراخوان نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان سراسر کشور را در 59 دفتر انجمن سینمای جوانان منتشر کردند و کارگروه‌های اجرای المپیاد را تشکیل دادند.

بر این اساس، کارگروه‌هایی متشکل از سه عضو که وظیفه بررسی و ارزیابی طرح‌های ارایه شده از سوی نوجوانان ثبت‌نام شده در المپیاد را برعهده داشتند ایجاد شد و در نهایت طرح‌های انتخاب شده با ارایه مشاوره‌ها و آموزش‌های مورد نیاز به مرحله تولید رسیدند.

گفتنی است مراسم اختتامیه المپیاد فیلم نوجوان کشور روز چهار شنبه ساعت 18 در همدان برگزار و از نامبرده تجلیل بعمل می آید.