"روزشمار عاشقی" کنسرت بزرگ دفاع مقدس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد دوم و سوم مهرماه سال جاری ( هفته‌ی دفاع مقدس) "روزشمار عاشقی" کنسرت بزرگ دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این اثر موسیقایی نمایشی با حضور بیش از 60 نفر از هنرمندان موسیقی و نمایش استان یزد با آهنگ‌سازی مجتبی حبیبی و به کارگردانی احمد ندافی روی صحنه خواهد رفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به‌عنوان تهیه کننده‌ی این اثر گفت: کانون پس از خلق آثار موسقایی نمایشی "رستم و سهراب، موسی و شبان، لیلی و مجنون، دعای باران، قند و عسل و یکی بود یکی نبود" بر خود لازم دانست تا در شان رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس اثری حماسی و ماندگار تولید کند.
عباسعلی دانافر با اشاره به این‌که "روزشمار عاشقی" در هفته‌ی دفاع مقدس روی صحنه می‌رود، افزود: این اثر حماسی روایت موسیقایی و نمایشی از حصر تا آزادسازی خرمشهر است.
وی از تعامل و همکاری سازمان‌هایی که در برگزاری این کنسرت بزرگ کانون را همراهی کردند، تشکر کرد و یادآور شد: استانداری یزد، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعیت هلال‌احمر استان یزد از جمله سازمان‌های همراه کانون در تولید این اثر هستند.
دانافر تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز هنری اثر موسیقایی نمایشی روزشمار عاشقی حضور هنرمندان طراز اول استان در کنار هنرجویان تئاتر و موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

گفتنی است، سازمان‌ها، نهادها و علاقه‌مندانی که مایل به پیش خرید بلیط این کنسرت بزرگ هستند، می‌توانند با شماره‌های 09132578347 تماس بگیرند