اعلام هم‌دردی کودکان کرمانشاهی با مردم غزه

دو شاعر کرمانشاهی در ویژه‌برنامه عصر شعر بهشتیان کوچک کانون پرورش فکری کرمانشاه حاضر شدند تا در کنار کودکان و نوجوانان این شهر با مردم غزه به اظهار هم‌دردی بپردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین شیرزادی شاعر و صاحب مجموعه شعر «تقصیر جاده نیست» در جمع شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان با بیان این مطلب گفت: من به شدت تحت تاثیر حس زیبای شما کودکان و نوجوانان قرار گرفته‌ام و شما را به خاطر داشتن این حس همدردی شایسته ستایش می‌دانم.
وی افزود: شما چه‌قدر زیبا و عمیق با هم‌سالان خود در غزه هم‌دردی کرده‌اید و به طور یقین شما در آینده از نویسندگان و شاعران تاثیرگذار خواهید بود.
شیرزادی هم‌چنین یادآور شد اکنون کودکان غزه مثل همه‌ی کودکان و نوجوانان به آرامش نیاز دارند، اما رژیم صهیونیستی در کمال بی شرمی این کودکان بی گناه را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.
در این نشست هم‌چنین جلیل آهنگرنژاد دیگر شاعر معاصر و مدیر مسوول روزنامه‌ی «صدای آزادی» پس از شنیدن آثار کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری در شناسایی و هدایت استعداد‌های ادبی کودکان و نوجوانان هم‌واره پیش‌گام بوده است و بیشتر شاعران مطرح انجمن‌های ادبی نیز گام‌های اولیه در این مسیر را در کانون با هدایت مربیان برداشته‌اند.
در ابتدای این نشست هم‌چنین رضا موزونی مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به حوادث تلخ این روزهای غزه گفت: نوشتن و پرداختن به موضوع مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه، امری ارزشمند است.
 وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نهادی که با گروه‌های سنی کودک و نوجوان سروکار دارد همیشه حامی کودکان بی‌دفاع فلسطین است و تلاش می‌کند با برپایی ویژه‌برنامه‌های مختلف زمینه اعلام حمایت و همدردی با آن‌ها را فراهم سازد.
برنامه‌ی ادبی عصر شعر بهشتیان کوچک با مشارکت فعال اعضا و مربیان روز 27 مرداد در سالن فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان شهر کرمانشاه برگزار شد.