دوران کودکی اوج شکوفایی فطرت پاک انسان است

مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، در بازدید از مراکز کانون در شمال استان خوزستان، دوران کودکی را اوج شکوفایی فطرت پاک انسانی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در بازدید از مراکز کانون شهرستان دزفول، اندیمشک و شوش و هم‌چنین کانون زبان دزفول در سخنانی گفت: مرز جدایی انسان‌ها و حیوانات فطرت و آمیختگی آن با عقل است؛ در غیر این صورت در بسیاری موارد حیوانات با انسان‌ها مشترک هستند.
مدیر دفتر مرکزی حراست در جمع مربیان کانون استان افزود: از خداوند بزرگ به خاطر توفیق خدمت در کانون برای رشد، هدایت و شکوفایی این فطرت پاک، سپاس گزارم و قدر این توفیق بزرگ را می دانم.
مشاور مدیرعامل کانون همچنین در نشستی صمیمی با مربیان و اعضای چهار مرکز کانون دزفول، سه مرکز اندیمشک و کانون زبان دزفول به گفت و گو پرداخت و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مراکز دیدن کرد.
وی در بازدید از مراکز کانون ضمن استقبال از فعالیت‌های فرهنگی و بومی انجام شده در این مراکز بر تقویت این فعالیت‌ها در معرفی هرچه بیشتر فرهنگ ایرانی، اسلامی و بومی تاکید کرد.
گفتنی است قمزاده همچنین در سفری دو روزه به استان خوزستان در روز نخست نیز نشستی صمیمانه با کارکنان ستادی کانون استان خوزستان داشت و در دومین روز سفر از دو مرکز آماده بهره‌برداری کانون در شهرستان اندیمشک دیدن کرد.