ناوگان خودرویی کتاب‌خانه سیار کانون کبودرآهنگ نوسازی می‌شود

فرماندار کبودرآهنگ در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از اختصاص بودجه برای تعمیر، تجهیز و نوسازی خودرو کتاب‌خانه سیار این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، احسان قنبری با اعلام این خبر گفت: مراکز فرهنگی‌هنری کانون با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان بسیار پویا و فعال است.
وی فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون را ریشه‌ای و اثرگذار دانست و تاکید کرد تمامی سازمان‌ها و نهادهای اجرایی باید همکاری گسترده‌تری با کانون داشته باشند و آن را حمایت کنند.
فرماندار کبودرآهنگ در ادامه اظهار امیدواری کرد: در تخصیص اعتبارات سال آینده شاهد افزایش اعتبار در حوزه تعمیر و تجهیز و تبدیل به احسن خودرو کتاب‌خانه سیار روستایی خواهیم بود.
قنبری ضمن قدردانی از مربیان کانون در کبودرآهنگ یادآور این نکته شد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگ و هنر عملکرد خوبی داشته و مورد اعتماد خانواده‌ها قرار دارد.
در این دیدار هم‌چنین سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون همدان نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه فرهنگی فرماندار گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی همکاری با تمامی سازمان‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان را دارد.
وی با ارایه گزارشی از وضعیت فعلی شهرستان کبودرآهنگ در حوزه کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: مراکز کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی با ارایه بیش از 40 نوع فعالیت به این قشر از جامعه خدمت رسانی می‌کند.
گفتنی است پیش از این نیز شهردار کبودرآهنگ در دیدار با مدیرکل کانون آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با کانون جهت اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان این شهرستان اعلام کرده بود.
در حال حاضر در شهرستان کبودرآهنگ سه مرکز فرهنگی، هنری ثابت و یک واحد سیار روستایی کانون فعالیت دارند که کودکان و نوجوانان بیش از 20 روستا از خدمات این کتاب‌خانه‌ی سیار بهره‌مند می‌شوند.