ساخت دومین مرکز فرهنگی هنری کانون الیگودرز آغاز شد

کار ساخت دومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان الیگودرز در استان لرستان با حضور جمعی از مسوولان این شهر آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدتقی کائیدی مدیرکل کانون استان لرستان در این باره گفت: برای ساخت این مرکز زمینی به مساحت 1هزار مترمربع از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز اختصاص یافت.
وی افزود در سال گذشته 200میلیون تومان برای ساخت این مرکز به تصویب رسیده و امسال نیز 600میلیون تومان پیش‌بینی شده است که در صورت تخصیص اعتبار کار تکمیل طرح با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کانون استان لرستان در این مراسم ضمن قدردانی از مسوولان خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بیش از یکصدهزار نفری شهرستان الیگودرز و تعداد کودکان و نوجوانان این شهر، بر اساس استانداردها باید شش مرکز فرهنگی هنری وجود داشته باشد که در حال حاضر تنها یک مرکز کانون خدمات فرهنگی ارایه می‌دهد.
مراسم گلنگ‌زنی دومین مرکز فرهنگی‌هنری کانون الیگودرز با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس آموزش و پرورش، معاون راه و شهرسازی و جمعی از مدیران شهرستان الیگودرز انجام شد.