طرح درخواست‌های دختران نوجوانان با استاندار خراسان جنوبی

سه دختر عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره 3 کانون بیرجند به نمایندگی از اعضای دختر کانون به دیدار استاندار خراسان جنوبی رفتند و دو نفر از آنان خواسته‌های فرهنگی خود را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که به دعوت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و هم‌زمان با دهه کرامت برگزار شد تعداد زیادی از دختران دانش‌آموز با «وجه‌ا... خدمتگزار»، استاندار خراسان‌جنوبی گفت‌و‌گو کردند در حالی که جمعی از مدیران فرهنگی استان از جمله عبدالرضا صمدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، نیز در این دیدار حضور داشتند.
فاطمه ترشاب یکی از اعضای کانون، طی سخنانی کوتاه کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان را خانه‌ای سرشار از شور و نشاط دانست و گفت: گسترش نهادهای فرهنگی هنری می‌تواند فضای مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نوجوانان و فرصت آموزش‌های متنوعی باشد که ضمن پرکردن اوقات فراغت  فرصت کتاب خواندن را در کنار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی فراهم می‌کند.
مهشاد شریفی دیگر عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند از توان‌مندی‌ها و موفقیت‌های اعضای کانون در عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و استانی گفت و خواستار توجه مسوولان به توسعه فضای‌های ورزشی ویژه دختران نوجوان شد.
فاطمه سورگی دیگر عضو کانون نیز در این دیدار حضور داشت.
در ادامه این نشست استاندار خراسان جنوبی، پس از شنیدن مشکلات و صحبت‌های دختران نوجوان حاضر در این نشست دستور داد، در آینده نزدیک کارگروهی تشکیل شود و برای رفع مشکلات طرح شده در این نشست اقدام‌های لازم انجام شود.