گشایش پنجاه و پنجمین مرکز کانون فارس در بیرم

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرم، پنجاه و پنجمین مرکز کانون استان فارس است که هم‌زمان با هفته‌ی دولت درهای خود را به روی بچه‌های این شهر گشود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تا چند روز آینده و با افتتاح کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی فراشبند تعداد این مراکز به 56 می‌رسد و در عین حال چند مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف استان فارس نیز گشایش می‌یابد.
بر اساس این گزارش مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان بیرم در جنوب استان فارس با حضور حجت الاسلام سیدحسین زندوی امام جمعه، علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان روز 2 شهریور گشایش یافت.
در این مراسم مجتبی حق‌پرست، مدیرکل کانون فارس با اشاره به مراحل ساخت ساختمان بیرم گفت: ساخت این مرکز در سال 1389 از محل اعتبارات 2درصد نفت و گاز شهرستان لارستان و اعتبارات سرمایه‌ای استان به میزان 3 میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز و در سال 1391 به اتمام رسید اما به دلیل مشکلات جذب نیروی انسانی، راه‌اندازی این مرکز فرهنگی‌هنری به تعویق افتاد. 
بر اساس این گزارش هم‌چنین کتاب‌خانه سیار روستایی فراشبند نیز قرار است از روز هشتم شهریور کار ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستاهای این شهرستان را آغاز کند.
 هم‌چنین به منظور دسترسی کودکان و نوجوانان مرودشتی به محصولات فرهنگی کانون اولین عاملیت فروش نیز هم زمان با آغاز هفته‌ی دولت با حضور مدیرکل کانون فارس در محل موسسه‌ی فرهنگی خانه کودک مهرنگ مهرگان آغاز به کار کرد.
در همین‌حال به گفته مدیرکل کانون فارس در این هفته قرار است در شهرستان‌های پاسارگاد، فیروزآباد، فراشبند و شهرک والفجر شیراز نیز مراکز فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شود.