امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون و اداره کل استاندارد خوزستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره کل استاندارد این استان با امضای تفاهم‌نامه‌ای، همکاری‌های مشترکی را به منظور آموزش، پژوهش و ارتقا کیفی فعالیت‌ها آغاز کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون استان خوزستان گفت: این اداره‌کل با هدف تعامل و همکاری‌های بیش‌تر با ادارات هم‌راستا با فعالیت‌های کانون و خدمت‌رسانی بیش‌تر به کودکان و نوجوانان، این تفاهم‌نامه را با اداره کل استاندارد خوزستان امضا کرد.
وی در ادامه گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد زمینه‌ی انتخاب اعضای برگزیده مراکز کانون استان خوزستان به‌عنوان سفیران استاندارد به‌زودی فراهم می‌شود.
استفاده بهینه از توانایی‏های علمی، آموزشی، گسترش فعالیت‌های مشترک در قالب ارایه آموزش‌های مرتبط با استاندارد، چاپ گاه‌نامه، پوستر، روزنامه دیواری، بروشور، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری، تئاتر و نمایش با موضوع استاندارد و همایش‏ها و سمینارهای مشترک، همکاری متقابل در زمینه استفاده از توانمندی‌ها، امکانات و تجهیزات موجود، تلاش در جهت استانداردسازی و ارتقای کیفیت فضاها و خدمات آموزشی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی استاندارد در مراکز کانون جهت آشنایی با فرهنگ استاندارد از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
مدت اعتبار این تفاهم‏نامه دو سال تعیین شده است که در صورت تمایل دو طرف برای دوره‏های بعدی قابل تمدید است.