کد خبر: 251983
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
بازدید 18149
برگزاری مسابقات ویژه در مرکز شماره دو کرج

دانش آموزان و اعضا مرکزشماره دو کرج در ایام الله دهه ی فجر ضمن بازدید از فضا سازی و آشنایی با وقایع انقلاب،در مسابقات مختلف شرکت می کنند .<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،میترا فرهادیان مسئول مرکز،ضمن اعلام این خبر افزود :در مرکز شماره دو کرج سعی کرده ایم با برگزاری مسابقات شاد و جذاب،این دهه را برای کودکان ونوجوانان خوشایند سازیم .
فرهادیان در تشریح فعالیت ها نیز گفت:
به محض ورود اعضا و دانش آموزان آن ها را به دو گروه تقسیم می کنیم ،پس از آن بچه ها هم زمان با پاسخ دادن سئوالاتی با مضمون معرفی وقایع سال 1357 و انقلاب اسلامی ایرن، قطعات دومینو را دریافت کرده و با چیدن آن ها   کنار هم طرح شان را می سازند .
مسئول مرکز شماره دو کرج در توضیح این بخش گفت:با توجه به این که ممکن است اطلاعات شرکت کنندگان برای پاسخ به سئوالات کافی نباشد،لذا مربیان از قبل پاسخ سئوالات را نوشته و آن ها را در زیر میزها چسبانده اند و بچه ها با کمی جستجو می توانند در قالب یک بازی و سرگرمی جذاب پاسخ سئوالات را پیدا کنند.
فرهادیان ادامه داد:مسابقه ی پرتاب توپ در سبد ،دیگر مسابقه ای است که به عنوان یکی از بازی ها ی مورد علاقه اعضا در این ایام اجرا می شود و پس از آن در مسابقه ی شعار نویسی از اعضا می خواهیم که از شعارهای انقلاب 57 ،آن هایی را که شنیده اند روی دیوارهای مخصوص بنویسند .
پخش سرودهای انقلابی و تکمیل سرود ناتمام توسط اعضا به شکل گروهی دیگر برنامه این سری مسابقات بود .
 وی هم چنین گفت:پرتاب دارت و دریافت امتیاز از این بخش و آزاد سازی کبوتران به عنوان سمبل های آزادی  پایان بخش این مسابقات خواهد بود .
حضور گروه کودک سیمای البرز در برنامه های مرکز
گفتنی است که گروه کودک ونوجوان سیمای البرز نیز با حضور در این مرکز برنامه های مختلفی را ضبط و پخش خواهد کرد .