کد خبر: 255887
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
بازدید 3107
بررسی سند چشم انداز کانون در دومین جلسه ی شورای فرهنگی البرز

در دومین جلسه ی شورای فرهنگی کانون البرز ،نقطه نظرات همکاران در خصوص مأموریت، اهداف،سیاست ها و راهبردها ی چشم انداز 1404 کانون بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،محمود مروج،مدیر کل کانون استان در سخنانی در ابتدای این نشست،به نقش مهم و اثر گذار شورای فرهنگی اشاره کرده و ضمن خوش آمد گویی به  اعضا ثابت و میهمانان جلسه گفت : در صورتی که نیاز باشد علاوه بر اعضا کنونی از نیروهای ستادی و یا نیروهای مرکز که صاحب فکر و ایده هستند نیز در جلسات آتی دعوت خواهد شد .
وی ضمن اشاره به اهمیت شناخت کانون و اسناد بالا دستی آن توسط اعضا شورای فرهنگی تأکید کرد که افراد در این جلسات با رعایت ارزش های انسانی یک دیگر و کاملا آزاد اظهار نظر کنند و هر نظر هر چند ساده را نیز مسکوت نگذارند .
در بخش دوم نشست شورای فرهنگی،معاون فرهنگی و کارشناسان و نماینده ی مسئولین و مربیان به نوبت در خصوص صفحات و بند های مختلف سند چشم اندازده ساله ی کانون ،نقطه نظرات خود را بیان کردند و فرصتی به همه ی همکاران داده شد تا در خصوص نقطه نظرات بیان شده،بحث و تبادل نظر کنند.
گفتنی است مجموعه بحث ها و نکات مطرح شده در قالب گزارشی جمع بندی و  به دفتر مدیر عامل  کانون کشور ارسال خواهد شد تا در سند چشم انداز هم گام با نظرات همکاران سایر استان ها لحاظ شود. 
لازم به توضیح است که اولین جلسه ی شورای فرهنگی نیز با همین موضوع روز چهار شنبه 5 خرداد ماه 95 برگزار شده و نظرات همکاران جمع آوری شده بود،هم چنین علی رضا حاجیان زاده ،مدیر عامل کانون نیز در بازدیدی که از این شورا داشتند نقش حلقه های فکری استان ها در تصمیمات کلان کشوری را بسیار با اهمیت خواندند.