برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های نظری به زبان انگلیسی در کتاب‌خانه مرجع کانون

کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاهی از کتاب‌های نظری به زبان انگلیسی برپا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون،وحید طوفانی اصل، رییس کتاب‌خانه مرجع کانون با اعلام این خبر افزود: با مساعدت سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون، کتاب‌های نظری به زبان انگلیسی با موضوع ادبیات و هنر کودکان خریداری کرده‌ایم و قرار است نمایشگاهی از این کتاب‌ها، برگزار شود.
          وی گفت: هم‌چنین در آبان امسال، نمایشگاهی هم از تمامی نشریات کانون از ابتدای تاسیس کانون تا به امروز که تمامی این نشریات جمع‌آوری و صحافی شده، در کتاب‌خانه مرجع کانون برای دوستداران ادبیات کودک برپا می‌شود.
          رییس کتاب‌خانه مرجع کانون، اظهار داشت: قرار است نمایشگاهی هم از تصویرگری کتاب‌های برنده غیر فارسی که طی پنج سال گذشته در مسابقات و جشنواره‌های مختلف برنده شده و برای کانون افتخار آفریده‌اند، برگزار و در آن به مخاطب آموزش داده می‌شود تا با مراحل کتاب‌سازی آشنا شده و تغییراتی که با توجه به مقتضیات چاپ کتاب، برای این کتاب‌ها در ایران پیش می‌‌آید آشنا شوند.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاهی از نشریات خارجی برای کودکان و نوجوانان و نشریه کیهان بچه‌ها از اولین روز تولید تا امروز، خبر داد و گفت: نمایشگاهی هم از کتاب‌های ترجمه شده کانون به زبان‌های دیگر که دیگر ناشران خارجی‌ آن را چاپ کرده‌اند نیز در کتاب‌خانه مرجع، برپا خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را آشنایی مخاطبان با فعالیت‌های کتاب‌خانه مرجع دانست و تصریح کرد: ما سعی کرده‌ایم تا هر ماه بخشی از تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه کتاب‌خانه مرجع را به بیرون از کانون معرفی کنیم.