سومین گروه از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در کرمانشاه معرفی می‌شوند

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در 4 بخش آزاد، مربیان کانون، راه‌یافتگان به مرحله‌ی منطقه‌ای و برگزیدگان پیشین در کرمانشاه معرفی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم قصه‌گویان راه یافته به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهند شد؛ ضمن آن که داوران نوجوان جشنواره نیز آرای خود را خواهند خواند.
در جشنواره منطقه‌ای کرمانشاه 38 قصه گو از 8 استان آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، قم قزوین و مازندران در روزهای 17 و 18 دی ماه به اجرای برنامه پرداختند.
در طول برگزاری این جشنواره جمع زیادی از خانواده‌ها و دانش‌آموزان مدارس، شاهد اجرای این قصه‌های بودند.
جشنواره‌ی شانزدهم قصه‌گویی کانون با محوریت متون کهن بازنویسی شده و قهرمانان ایرانی در سال جاری در حال برگزاری  است.
مراسم پایانی این رقابت ساعت 30/8 صبح سه شنبه 19 دی در فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان کرمانشاه با حضور جمعی از مسوولان استانی و مدیران ستادی و استانی کانون برگزار خواهد شد.
در هفته‌ی گذشته دو استان هرمزگان و گیلان میزبان جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی بودند و با پایان جشنواره منطقه یک در کرمانشاه آخرین جشنواره منطقه‌ای نیز از 25 تا 29 دی در استان بوشهر اجرا می‌شود.
مرحله‌ی نهایی این جشنواره - که در آن قصه‌گویان خارجی نیز حضور خواهند داشت – طی روزهای 28 بهمن تا 1 اسفند در تبریز برگزار خواهد شد.