نمایشگاهی از کتاب‌ها و نشریات  منتخب درباره آموزش هنر

کتاب‌خانه مرجع کانون موضوع نمایشگاه مهرماه خود را به مجموعه‌ای از کتاب‌ها و نشریات منتخب در مورد آموزش هنر به کودکان و نوجوانان اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس،  کتاب‌خانه مرجع کانون تعداد 65 عنوان کتاب و 5 عنوان نشریه فارسی و لاتین موجود در این کتاب‌خانه را انتخاب و در قالب نمایشگاهی با عنوان " بصیرت هنری" در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
 بر اساس این گزارش از میان تعداد کتاب‌های به نمایش گذاشته شده 52 عنوان لاتین و 13 عنوان دیگر از کتاب‌های تالیفی و ترجمه‌ای به زبان فارسی است.
 "آموزش طراحی و نقاشی دوره دبستان"، "آموزش هنر در مدارس دوره ابتدایی"، "برنامه‌های آموزش هنر"، "نقش هنر در آموزش و پرورش و بهداشت روانی کودکان" و کتاب ترجمه شده "صحنه در دست بچه‌ها" از جمله کتاب‌های فارسی است که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.
هم‌چنین از میان نشریات موجود می‌توان به "آموزش هنر"، " رشد آموزش هنر" و"arts activities" اشاره کرد.
بر اساس این گزارش بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز پنج‌شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و هنر  کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.