برپایی نمایشگاه بزرگ کودک ونوجوان درکانون پرورش فکری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از برپایی نمایشگاه کودک درمرکزفرهنگی هنری شماره دو خرم آبادوبرگزاری پروازبادبادک هاخبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمد تقی کائیدی در نشست هماهنگی برنامه های هفته ملی کودک با اشاره به اینکه هفته ملی کودک از 15 مهرماه آغاز می شود اظهارداشت: در این هفته تمامی نهاد‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی برای گرامی داشت آن اجرا می‌کنند که این برنامه‌ها از روز پانزدهم مهر آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی درادامه از برپایی نمایشگاه کودک در شهرستان خرم آباد خبرداد وگفت: این نمایشگاه در قالب 12 غرفه برپا می شود برای بازدید علاقه مندان، کودکان ونوجوانان و دانش آموزان دایر خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان افزود: غرفه های این نمایشگاه شامل غرفه قصه گویی، عکاسی، مذهبی، ادبی، نقاشی، نمایش عروسکی، سفال، بازی و سرگرمی، انیمیشن، و ... است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی در این نمایشگاه یک دندانپزشک برای ویزیت کودکان و نوجوانان مراجعه کننده به این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
همچنین یک غرفه به امدادگران هلال احمراختصاص داردکه آموزش های لازم رابه کودکان ونوجوانان ارایه نماید.
وی درادامه با بیان اینکه تنها قشری که نمی توانند ازحقوق خود دفاع کنند کودکان هستند اظهارداشت: همه وظیفه داریم از حقوق کودکان دفاع کنیم.

کاییدی از برگزاری جشن بادبادکها در این استان خبر داد و گفت: جشن بادبادکهاعصرروز 18 مهر ماه در محل پارک زیبا کنار کیو خرم آباد برگزار می شود.