نمایش‌نامه‌های کودک و نوجوان در کتاب‌خانه‌ی مرجع

نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب نمایش‌نامه برای کودک و نوجوان در کتاب‌خانه مرجع کانون برپا شده است.

 به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، در این نمایشگاه تعداد 48 عنوان از کتاب‌های نمایش‌نامه به زبان فارسی که در میان آن‌ها نمایش‌نامه‌هایی از قبیل: پیراهن هزار یوسف، پهلوانان، کچل کفترباز، مهمان‌های ناخوانده و گنجشکک اشی‌مشی قرار دارد.
هم‌چنین در این نمایشگاه 4 نشریه به زبان لاتین و 2 نشریه به زبان فارسی نیز در زمینه نمایش‌نامه برای کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش بازدید از این نمایشگاه تا پایان آبان 92 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
بر اساس گزارش دیگری هم‌زمان با برپایی نمایشگاه‌های ماهیانه این کتاب‌خانه در نمایشگاه فصلی پاییز 92 نیز فریم‌هایی از آثار طراحی و صفحه‌آرایی 7 عنوان از کتاب‌های احمدرضا احمدی که توسط کورش پارسا‌نژاد طراحی شده به نمایش گذاشته شده است.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.