معرفی شش شهید شهرستان فردوس به کودکان و نوجوانان

هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با به نمایش در آمدن تندیس 6 شهید 8 سال جنگ تحمیلی شهرستان فردوس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضا با این شهدا بیشتر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مرکز فرهنگی هنری فردوس، به منظور انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای معنوی و ارزشی برگرفته از مفاهیم جنگ و حماسه ، نمایشگاهی از  عکس و تندیس 6 شهید اهل فردوس را برگزار کرد.
در این نمایشگاه تندیس‌های گِلی شهیدانی که در دومین جشنواره تندیس‌ چهره‌های ماندگار توسط اعضا ساخته شده و متعلق به شهید قویم، شهید عدل، شهید قهرمانی، شهید مهدی صبوری، شهید کیانی و شهید عربی بود در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار گرفت.
معرفی این شهیدان و آشنایی با اندیشه‌های والای آنان این شهیدان در کنار برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های دفاع مقدس و کتاب‌های موجود در کتاب‌خانه‌ی کانون با موضوع  جنگ و دفاع مقدس، معرفی ایام، قصه گویی و شعرخوانی  در مرکز فرهنگی هنری فردوس، رشادت و مقاومت ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را به تصویر کشید.