ویژه برنامه سلام بر شهیدان

اعضاء مرکز فرهنگی هنری جاسک درهفته بسیج باآرمان‌های امام راحل وشهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرروش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرکز فرهنگی هنری جاسک با هدف پاسداشت هفته بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های امام شهداء و شهیدان انقلاب اسلامی ایران گلزار شهدای گمنام را عطر افشانی کردند.
الهام اشرافی مسئول مرکز جاسک در جمع اعضاء ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امام حسین علیه السلام سرور شهیدان و چراغ هدایت است و شهداء انوار نورانی هستند.
وی افزود: رزمندگان، ایثار گران و جانبازان با جهاد در راه خدا در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین جهان ایستادند و دلاورانه جنگیدند و حماسه آفریدند.
اشرافی آزادی ، استقلال و عزت ملت را حاصل نثار جان شهیدان دانست و گفت: پاسداشت شهیدان ، پاسداشت از ارزش‌ها و انسانیت است ، زیرا آن عزیزان با نثار جان خود از میهن و ناموس خود حراست کردند.
درادامه مربی فرهنگی مرکز قصه دردانه امام حسین حضرت رقیه ( س ) را قصه‌گویی کرد و ضمن معرفی شخصیت دو کودک ونوجوان  بسیجی به نام‌های " بهنام محمدی و حسین فهمیده " کتاب‌های « فهمیده رزمنده کوک ، آزاده ، بچه و کبوترها » را معرفی کرد.
به گفته اشرافی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز شرکت در کلاس کاردستی بود که اعضاء به یاد شهدای ایران اسلامی لاله‌های کاغذی ساختند.
اعضاء همچنین با حضور در گلزار شهداء و قرائت فاتحه با میثاق‌های امام راحل انقلاب تجدید پیمان کردند و مزاراین شهداء را عطر افشان کردند.
شایان ذکر است اعضاء باحضور درمسجد امام علی ( ع ) نماز ظهر را اقامه کردند ، ، خواندن دعای فرج صاحب الزمان ( عج ) از دیگر برنامه‌هایی بود که در این ویژه برنامه اجرا شد.