کد خبر: 236947
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «خرس آرکانسا»

نمایش «خرس آرکانسا» نوشته اوراند هریس به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی روز 17 آذر برای عکاسان و خبرنگاران تئاتر اجرا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، این نمایش شاد و مفرح که داستان دختری به نام تیش و آشنایی‌اش با یک خرس سیرک را بیان می‌کند ساعت 18 روز 17‌آذر میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.
«خرس آرکانسا» با ترجمه بهزاد نژادقنبر در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک لاله) روی صحنه است و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رومشکانی، محمدصادق صفری، محسن قصری و حسین کافی نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.
این نمایش صبح‌ها در دو نوبت 9 و 10.30 برای مهدها و مدارس و بعد از ظهرها در ساعت 18 برای عموم خانواده‌ها روی صحنه می‌رود.
مهدی مقیمی‌ کارگردان این نمایش تلاش کرده با خلق تصاویر خلاقانه و جذاب در فضایی شاد و مفرح یکی از پیچیده‌ترین رویدادهای زندگی کودکان را به نمایش بگذارد و دیدگاهی شفاف و سرزنده از زندگی را تعریف کند. ارتباط بین نسل‌های مختلف و عشق و علاقه دو طرفه‌ای که بین آن‌هاست کلید ورود به داستان نمایش است.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 09387337555، 09392542161 برای ذخیره جا و یا پیش‌خرید بلیت اقدام کنند. شماره روابط عمومی ‌نمایش09371756644 برای هماهنگی خبرنگاران و عکاسان اعلام شده است.