کد خبر: 236993
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
تازه‌ترین شماره‌ خبرنامه‌ی کانون منتشر شد

تازه‌ترین شماره نشریه روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌ی مهر و آبان 1393 منتشر شد.

محسن حموله مدیر مسوول و سردبیر این خبرنامه در یادداشتی به صحبت‌های مدیرعامل در نشست‌ها و جلسه‌های مختلف در مورد لزوم افزایش مهارت‌های مختلفِ کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون اشاره و نقش روابط عمومی‌ها را در تبیین این مهم گوشزد کرده است.
این نشریه در شماره‌ی جدید خود به گزارش‌هایی از هفته کتاب و کتاب‌خوانی، جشنواره هفته‌ی ملی کودک، سوگواره‌های عاشورایی و نشست‌های «ترویج خواندن» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرداخته است. 
معرفی مدیران کل جدید و بزرگ‌داشت زحمات پیش‌کسوتان کانونی از دیگر مطالبی است که در این شماره خبرنامه گنجانده شده است.
گفت‌وگو با سیدمحمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران و محمد رستمی مشاور مدیرعامل در امور مجلس در این شماره از خبرنامه کانون به چشم می‌خورد.
هم‌چنین 10 پرسش و پاسخ در مورد تأثیرها و کارکردهای تئاتر عروسکی با عنوان «رابطه نمایش عروسکی حفظ میراث فرهنگی» از دیگر مطالب این شماره از خبرنامه است.
گزارشی از مراسم آفرین‌گویی به مربیان و کارشناسان نمونه کانون، گفت‌وگو با محسن فضلی معاون فرهنگی کانون در مورد اهداف و ضرورت تقدیر از مربیان برتر و هم‌چنین یادداشت‌هایی از 4 مربی و کارشناس برتر در این شماره تهیه شده است.
در این شماره هم‌چنین گفت‌وگویی با سیدامیرحسین احمدیان حسینی رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان با عنوان «کانون بازنشستگان، گنجینه‌ای نیازمند توجه است» درج شده است.
حسین نوروزی دبیر تحریریه و وحید یوسفی مدیر هنری «خبرنامه‌ی کانون» هستند و بزرگمهر علی‌زاده، مستانه تابش، آفرین پنهانی، منوچهر اکبرلو، سودابه امینی و سیداحمد سیدعلی‌زاده مطالب، گفت‌وگوها و گزارش‌های این شماره را به رشته تحریر درآورده‌اند.
خدیجه اسمعیلی مدیر داخلی نشریه و کیان جوادی، محمدرضا رستم‌پور، نسرین امینی، احمد پیروزمند و امیر جهان‌پور و... از دیگر همکاران این شماره از خبرنامه کانون هستند.
این نشریه در 96 صفحه و به‌صورت دوماه‌نامه تهیه و منتشر می‌شود.