کد خبر: 237792
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
اجرای نمایش «خرس آرکانسا» ویژه هنرمندان

نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی ویژه هنرمندان روز 13 دی در مرکز تولید تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، نمایش «خرس آرکانسا» نوشته اوراند هریس در ساعت 18 در مرکز تئاتر کانون اجرا خواهد شد.
«خرس آرکانسا» با ترجمه بهزاد نژادقنبر در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک لاله) روی صحنه است و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رومشکانی، محمدصادق صفری، محسن قصری و حسین کافی نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.
«خرس آرکانسا» داستان دختر بچه‌ای به نام تیش است که با خرسی که در سیرک هنرنمایی می‌کند آشنا می‌شود. تیش که آرزو دارد پدربزرگش برای همیشه در کنار او باشد از خرس می‌آموزد که تا وقتی کارهایی را که پدربزرگ به او یاد داده زنده نگاه می‌دارد پدربزرگ در کنار اوست و...
این نمایش در فضایی شاد، پرتحرک و پر از خنده و نشاط، مهارت روبرو شدن با پدیده‌ی مرگ نزدیکان را به کودکان آموزش می‌دهد.
گفتنی است شماره‌های 09387337555 و 88321572 برای ذخیره این نمایش و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیش‌خرید بلیت اعلام شده است.