سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی مجتبی دانشور را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون معرفی کرد.

علیرضا حاجیان‌زاده صبح روز 28 اردیبهشت 1394 - تنها یک روز پس از روز ملی روابط عمومی و ارتباطات - در این اداره حاضر شد تا ضمن تبریک این روز از نزدیک به 3 سال و نیم تلاش‌های محسن حموله به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون قدردانی کند.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حموله ماه گذشته در حالی از سوی مدیرعامل کانون به عنوان مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی منصوب شده بود که از بهمن 1390 مسوولیت روابط عمومی را بر عهده داشت. او پیشتر نیز سال‌ها به عنوان کارشناس مسوول و معاون این اداره فعالیت می‌کرد.
از سوی دیگر مجتبی دانشور نیز که آذر ماه سال گذشته به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده بود از این پس مسوولیت مهم اداره‌کل روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل کانون را برعهده می‌گیرد.
دانشور متولد سال 1358 و دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1388 تا پیش از ورود به کانون به عنوان مدیر روابط عمومی دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد و پیشتر نیز در سوابق کاری خود عضویت در هیات تحریریه مجله رشد جوان، مسوولیت بخش منابع تصویری و مکتوب دفتر انتشارات کمک آموزشی، مجلات رشد، دبیری اجرایی سه دوره جشنواره عکس رشد و مدیریت بخش نمایشگاهی اولین جشنواره ملی نوآوری‏های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را ثبت کرده بود.
در همین حال همکاری‌ با معاونت اجتماعی، سازمان فرهنگی‌هنری و سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران در برگزاری جشنوارهای مختلف در حوزه کودک از جمله «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر»، «جشن عروسک‌ها»، «مسابقه نقاشی شهر شاد خانواده شاد»، «110کوچه منتظر» و مسوولیت اجرای نمایشگاه کتاب و صنایع دستی جشنواره تابستانی کیش در سال 1392 از دیگر مسوولیت‌های وی به شمار می‌رود.
مدیرعامل کانون در حکم انتصاب وی به عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، از او خواسته است با مشارکت و هم‌فکری شورای سیاست‌گذاری، نسبت به معرفی کانون در افکار عمومی ارتباط با رسانه‌ها، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات، تهیه و انتشار گزارش‌ها، ارتباط‌های درون سازمانی، برون سازمانی و بین‌المللی، همکاری در برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های کشوری و بین‌المللی، برگزاری مراسم عمومی و مناسبت‌ها و افکار سنجی نسبت به روند حرکت کانون از نگاه مردم، مخاطبان کودک و نوجوان و همکاران کانون اهتمام ورزد.
بر اساس این گزارش در آیینی که صبح روز 28 اردیبهشت در محل اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و با حضور مدیرعامل و معاونان «تولید» و «مدیریت و منابع انسانی» برگزار شد، از خدمات محسن حموله و تلاش‌های وی برای ارتقا جایگاه کانون در افکار عمومی و رسانه‌های جمعی قدردانی شد.
در این میان علاوه بر اعطای لوح سپاس مدیرعامل، همکاران این اداره‌کل نیز با اهدای هدایایی از این مدیر باسابقه قدردانی کردند.
این اداره طی سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تجربه کرده و نقش موثری در معرفی کانون در ایران و جهان به مخاطبان داخلی و خارجی برعهده داشته است.