«آفرین‌نامه»‌ی کانون منتشر شد

کتاب بیست و دومین دوره آیین تجلیل از مربیان موفق کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1394 با عنوان «آفرین‌نامه» منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که شامل مجموعه افتخارها و موفقیت‌های مربیان موفق مراکز فرهنگی هنری کانون در این دوره است به کارشناسان و کارشناسان مسوول کانون در 31 استان کشور تقدیم شد.
بر همین اساس، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در یادداشتی با عنوان «همه‌ی ما همراهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» یادآور شده است: کودکی را از یاد نبرده‌ایم! فرصت ارتباط چهره به چهره و مستمر با کودکان و نوجوانان، همراهی با آنان و خانه کردن در دل‌هایشان،‌ نعمتی است که خداوند به کانونی‌ها به ویژه مربیان هنرمند و دلسوز کانون عطا کرده است.
در این کتاب هم‌چنین یادداشتی از محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون با عنوان «تناسب زرین» به چشم می‌خورد که در آن راز موفقیت را در تناسب بیان کرده است و در ادامه یادآور شده که مربی اگر این تناسب زرین را منطبق با توانایی و علاقه‌ی خود دریابد، می‌تواند راه‌گشای مسیر برای کودکان باشد واگرنه، هم خود به اشتباه ره می‌پیماید و هم مخاطبش را گم می‌کند. 
در ادامه همچنین یادداشت‌هایی از محمود سلیمانی‌کاریزمه مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات، محمدصالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست، حسین علیجانی مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی، محسن حموله مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و سودابه امینی مسوول دبیرخانه ارزیابی و انتخاب مربیان موفق کشوری، درج شده است.
بر اساس این خبر، علیرضا حاجیان‌زاده، محمدعلی شامانی، محمدصالح مذنبی، محمود سلیمانی‌کاریزمه، علیرضا کرمانی، حسین علیجانی، محسن حموله و سودابه امینی اعضای کمیته ارزیابی و انتخاب مربیان موفق کشوری در سال 1394 به شمار می‌روند کمیته‌ای که 57 مربی را به عنوان مربیان موفق کانون انتخاب کرد.
این کتاب با مدیرمسوولی محمدعلی شامانی و سردبیری محسن حموله در 46 صفحه رنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
سودابه امینی دبیر تحریریه «آفرین‌نامه»، این کتاب را با همکاری ایمان اوجیان مدیر هنری، محمدحسام آذربایجانی خوشنویس، حسین تولایی ویراستار و فاطمه ملحوظی حروف‌نگار تهیه کرده است.