کد خبر: 257676
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
بازدید 1140
خبرهای کوتاه از مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، اولین جلسه ی تعامل با والدین در سال 95 در مرکز فرهنگی هنری صدرا برگزار شد. تصدیق ختم قرآن در ادامه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با حضور مادران در ماه مبارک رمضان، پخش کلیپ از فعالیت های اجرایی مرکز در سال 95، معرفی و تشریح وبلاگ مرکز با عنوان قصه - تفکر و تبیین جایگاه تفکر فلسفی و نحوه برگزاری فعالیت تفکر فلسفی در مرکز ، اجرای بخشی از فعالیت نمایش خلاق با حضور مادران، آموزش یک تکنیک چاپ به مادران ، صحبت کارشناس با موضوع قلب در راستای فعالیت علمی مرکز که با حضور اعضاء و با هدف خودشناسی برگزار می شود، تقدیر از یکی از مادران فعال، پذیرایی و قرعه کشی و اهدای هدیه به مادران از جمله برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری صدرا بود.
در مرکز سروستان با دعوت از والدین اعضا جدید، نسشتی با حضور 80 نفر از والدین با هدف آشنایی با کانون و فعالیت های جاری، پرسش و پاسخ با والدین و شنیدن نقطه نظرات آنان برگزار شد. در این جلسه مربیان مرکز به ارائه ی برنامه های اجرایی خود پرداخته و نمونه هایی از کار اعضا نیز نمایش داده شد.
برنامه صبحانه سالم با حضور 35 نفر از اعضای دختر در مرکز فرهنگی هنری ارسنجان اجرا شد. در این برنامه صبحانه های سالم تزیین شده توسط اعضا ارائه و در حیاط مرکز صبحانه صرف شد.