امکان تقویت کارکردها با تغییر و تحول مدیریتی

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تغییر و تحول مدیریتی برای تقویت کارکردها در امور انجام می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در آیین تودیع مدیرکل و معرفی سرپرست کانون استان مازندران با بیان این مطلب افزود: در هر حوزه مدیریتی این تغییرها برای تقویت کارها انجام می‌شود و انتصاب مدیر جدید برای پیگیری بهتر و پیشبرد اهداف سازمانی است.
معاون فرهنگی کانون با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند: انقلاب بی‌نام امام خمینی(ره) در جایی شناخته شده نیست، افزود: رفتن شهدای 15 خرداد سال 42 آثار جاودانه‌ای دارد و همیشه از برکات آثار آن بهره‌مند می‌شویم.
وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران کارکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و این برنامه‌ها باید با سرعت بیشتری در مدیریت جدید ادامه یابد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از عملکرد مدیرکل سابق کانون مازندران قدردانی کرد و خواهان همکاری کارکنان این مرکز با مدیریت جدید برای پیشبرد بهتر اهداف سازمانی شد.
در ابتدای این آیین نیز قاسم عزیززاده گرجی با قدردانی از تمامی مسوولان استانی و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گزارش کوتاهی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول 8 سال گذشته ارایه کرد.
گرجی با بیان اینکه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان نیازمند داشتن انگیزه و مهارت است، افزود: توفیق‌هایی که در طول چند سال در سطح ملی و استانی به دست آمد را مدیون تلاش‌های صادقانه همکاران متدین و خوش ذوق کانون استان هستیم.
هم‌چنین محمدعلی یزدان‌شناس سرپرست جدید اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز در این آیین با بیان تسلیت رحلت امام خمینی(ره) از اعتماد مدیرعامل کانون و مجموعه معاونان و مشاوران کانون قدردانی کرد.
یزدان‌شناس اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از خرد جمعی و ایجاد فضای نشاط و همدلی و استفاده از توان و ذوق فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کارشناسان و مجموعه‌ی همکاران این اداره کل بتواند گام‌های موثر و ماندگاری برای رسیدن به اهداف ارزشمند کانون و آتیه سازان این خانه مهربانی دارد.
وی عملیاتی کردن توصیه‌ها و انتظارات راهبردی مدیرعامل، کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و افزایش تعاملات برون سازمانی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در کانون پرورش فکری مازندران عنوان کرد.
یزدان‌شناس در عین حال، معرفی توان‌مندی‌های کانون برای تربیت نسلی خلاق و اندیشمند برای آینده ایران اسلامی، توانمند سازی بیش از پیش مراکز فرهنگی و هنری و افزایش انگیزه برای کار و تلاش بیشتر در کانون را از دیگر موارد مورد اهتمام خود در این مسوولیت جدید عنوان کرد.
بهره‌مندی از خرد جمعی، حمایت از ایده‌های جدید، استفاده از ظرفیت تولیدات فرهنگی کانون برای بهره‌وری در زمینه‌های اقتصادی و جذب و رضایت‌مندی مخاطبان، ارتقای جایگاه کانون و ایجاد فضای نشاط برای کودکان را از دیگر اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.
در پایان این مراسم که روز 13 خرداد با حضور معاون فرهنگی و حمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل در سالن شهید حدادی اداره‌کل کانون مازندران برگزار شد از خدمات قاسم عزیززاده گرجی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تجلیل شد.