استقبال خانواده‌ها از سفر تریلی سیار کانون در آذربایجان‌غربی

« شکارچی و پرنده» در سفر خود به استان آذربایجان‌غربی با تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استقبال گسترده خانواده‌ها در اولین روزهای اجرا روبرو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، تریلی سیار مرکز تئاتر کانون، 2 مرداد ماه در شهرستان ماکو با 2 اجرا خاطره‌ای ماندگار از خود به جای گذاشت.
روز 3 مردادماه با یک اجرا در شهرستان شوط شادی را به کودکان و نوجوانان این شهرستان هدیه کرد.
تریلی سیار مرکز تئاتر کانون روز 4 مردادماه با دو اجرا: یک اجرا در شهرستان پلدشت و یک اجرا در شهرستان چایپاره مورد استقبال کودکان و نوجوانان این شهرستان‌ها قرار گرفت.
چالدران، عصر روز 5 مردادماه با یک اجرا و شهرستان‌های خوی و سلماس به ترتیب در روزهای جمعه 6 مرداد ماه با 3 اجرا و شنبه 7 مرداد ماه با 2 اجرا میزبان تریلی سیار مرکز تئاتر کانون می‌شوند.
این تریلی سیار در بخش پایانی سفر خود به استان آذربایجان‌غربی روز یک‌شنبه 8 مردادماه با 3 اجرا در جمع کودکان و نوجوانان ارومیه‌ای حضور دارد.
تریلی سیار مرکز تئاتر کانون در سفر 7 روزه‌ی خود به استان  با 14 اجرا، در دومین ماه تابستان، برگی از کتاب 93 صفحه‌ای « تابستان به یادماندنی در کانون» را ورق می‌زند.
تریلی سیار مرکز تئاتر کانون به دعوت اداره کل کانون استان به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند و مقصد بعدی سفر آن، استان کردستان است.