تقدیر از اعضای برتر خوشنویسی کانون پرورش فکری قزوین

با حضور مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین، اعضای برتر خوشنویسی کانون قزوین تقدیر شدند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اعضای برتر خوشنویسی کانون قزوین با حضور "حسین علیجانی"مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون و "اکبر اسکندری‌نژاد"مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تقدیر شدند.
در این مراسم که در تاریخ 21 مرداد 96، هم‌زمان با برگزاری نشست کارشناسان ادبی منطقه یک کانون کشور در قزوین برگزار شد،"مژده اروجی"مدیرکل کانون استان قزوین ،"مهدیار نوید ادهم"مدیرکل فن آوری اطلاعات و تحول اداری (مهمان ویژه نشست ) و"علی اصغر ارجی"پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز حضور داشتند.
علیجانی با اشاره به جایگاه هنر خوشنویسی در قزوین به عنوان "پایتخت خوشنویسی ایران" از تلاش و همت مربیان و اعضای کانون برای ارتقا این هنر جاودانه در کانون قدردانی کرد.وی درادامه با اشاره به این که واحد آفرینش‌های هنری از آثار این اعضا به عنوان "برگزیده ویژه ششمین دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی "،کارت پستال تهیه کرده است، خاطره‌انگیزی،ماندگاری و الفت را از نکات بارز هنر خوشنویسی برشمرد.
وی هم‌چنین از "محمدحسام آذربایجانی" مربی خوشنویسی این اعضا قدردانی کرد.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با خوش‌آمدگویی به مهمانان استان،از دیرینه‌گی و انس تاریخی قزوین با هنر و ادبیات سخن گفت.
دراین مراسم، سید عرفان ابراهیمی"،"امیرمحمد زمانی"،"امیر باجلان" و "محمدرضا کریمی"اعضای نوجوان برتر خوشنویس کانون قزوین با اهدای یادبود وجایزه موردتقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است، نشست کارشناسان ادبی منطقه یک کانون کشور با حضور کارشناسان ادبی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان و کارشناسان ستادی کشور از تاریخ 22 تا 23 مرداد 96 در کانون استان قزوین برگزار می شود.
رایزنی درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های ادبی و تصمیم گیری در زمینه طرح ‌های تازه ارائه شده، از موارد پیش بینی شده برای تبادل نظر در این نشست دو روزه است.