جانباز گیلانی هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد

مدیرکل کانون استان گیلان با همراهی مشاور امور بانوان این مجموعه فرهنگی با فردین شکری، جانباز سرافراز گیلانی دیدار و از دلاورمردی و ایثار این یادگارِماندگار هشت سال دفاع مقدس تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و به پاس ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان سرافراز کشورمان، اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان با اهدای لوح سپاس از یکی از ولی‌نعمتان این مرز و بوم قدردانی کرد.
بنابراین گزارش، فردین شکری که در سال 1365 به درجه جانبازی نائل شد، طی این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و رشادت‌های مردم این سرزمین را زمینه‌ساز حفظ و صیانت از ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی توصیف‌کرد.
اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان نیزدر این دیدار صمیمانه با بیان این‌که جانبازان هشت سال دفاع مقدس ولی نعمتان کشورند، گفت: ما امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و شجاعت جانبازان عزیز میهمن‌مان هستیم و وظیفه داریم این ارزش‌ها را به نسل کودک و وجوان منتقل‌کنیم.
وی هم‌چنین جانبازان را الگوی بارز و مبرهن ایثار برای نسل حاضر توصیف‌کرد و قدردانی از این اسوه‌های مقاومت و ایثار و خانواده‌های بزرگوار آنان را از رسالت‌های تمامی افراد جامعه خواند.  
اهدای لوح سپاس به این یادگار هشت سال دفاع مقدس و هم‌چنین تقدیر از شهناز رنجبر، مربی مسوول کانون شاندرمن و همسر این جانباز سرافراز، بخش پایانی این دیدار بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =