کد خبر: 272633
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کارگاه پویای «انیمیشن» در مرکز شماره سه نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره۳ نیشابور مشتاقانه و با علاقه در کارگاه‌ انیمیشن مرکز حاضر و به خلق آثار زیبا می‌پردازند.
زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: پویانمایی از جمله فعالیت‌های جذاب کانون برای اعضای نوجوان است و این مرکز نیز از ابتدای شکل‌گیری این فرآیند، شاهد حضور پر شور اعضا در کارگاه‌های ساخت انیمیشن بوده است و ماحصل آن برگزاری دو دوره جشنواره «صبح پویا» در سطح استان و منطقه می‌باشد.
زهره اکبرآبادی گفت: تابستان ۹۶ نیز در جهت هر چه  بهتر برگزار شدن این کارگاه برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفت و ضمن نام‌نویسی از اعضای علاقه‌مند،  جلسات کارگاه در روزهای دوشنبه ویژه نوجوانان دختر و چهارشنبه ویژه نوجوانان پسر برگزار شد.
نسرین واحدی مربی هنری و مسوول برگزاری کارگاه‌های انیمیشن مرکز نیز تصریح کرد: ۸ عضو نوجوان دختر و ۶ نوجوان پسر در طول تابستان ۹۶ به صورت مستمر در این کارگاه‌ها شرکت کردند و موفق به تولید ۵ اثر با نام‌های «بهترین‌نقاش»، «داوینچی»، «سطل زباله»، «دنیای کودکی» و «دوستی سنجاق‌ها» شدند.
واحدی خاطر نشان کرد: امیدواریم با علاقه و تلاشی که در اعضاء و مربیان شاهد هستیم و حمایت‌های خیر نیکوکار مرکز در برپایی جشنواره «صبح‌پویا»، بتوانیم مرکز فرهنگی هنری شماره۳ نیشابور را به عنوان قطب انیمیشن کانون خراسان‌رضوی به همگان معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =