برپایی نمایشگاه با عنوان خیمه ها و قصه ها در مجتمع کانون استان اصفهان

روایت داستان هایی از زندگی امام حسین علیه السلام، معرفی وقایع قبل و بعد از عاشورا، معرفی شهدای کودک و نوجوان کربلا و معرفی شهدای مدافع حرم از جمله فعالیت هایی است که در این خیمه ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،برنامه های هفته ملی کودک استان اصفهان با افتتاح نمایشگاه در مجتمع کانون و با حضور مدیر کل افتتاح شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که با عنوان "خیمه ها و قصه ها" و هم زمان با ایام ماه محرم برپا شده برنامه های آیینی و سوگواری توسط اعضای مراکز کانون برگزار شد. در نمایشگاه هفته ملی کودک امسال خیمه های متنوع فرهنگی،هنری،ادبی و علمی با حال و هوای ایام محرم و متناسب با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برپاشده است.

روایت داستان هایی از زندگی امام حسین علیه السلام، معرفی وقایع قبل از عاشورا با عنوان "از غدیر تا کربلا"، معرفی شهدای کودک و نوجوان کربلا، خطبه حضرت زینب سلام الله علیها و معرفی شخصیت شهدای مدافع حرم از جمله برنامه هایی است که در قالب تئاتر کاغذی ، قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه ادبی، کارگاه حدیث، نماز و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

گفتنی است اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون، دانش آموزان و خانواده ها از بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند که تا 20 مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مجتمع فرهنگی هنری کانون به آدرس پل فلزی،بوستان کودک میزبان علاقه مندان می باشد.

هم چنین به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی نیز در تمامی 61 مرکز کانون پرورش فکری در سطح استان و تمامی شهرستان های اصفهان برگزار می شود و مراکز کانون در این ایام میزبان کودکان و نوجوانان علاقه مند و خانواده های آن ها می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =