برپایی انجمن های ادبی در مراکز کانون استان اصفهان

به مناسبت هفته ملی کودک و تقارن آن با ایام ماه محرم، انجمن ادبی"محرم در آینه شهر من" ،با حضور اعضای فعال ادبی مراکز یزدانشهر،نجف آباد و کهریزسنگ به میزبانی مرکز یزدانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت هفته ملی کودک و تقارن آن با ایام ماه محرم، انجمن ادبی"محرم در آینه شهر من" ،با حضور اعضای فعال ادبی مراکز یزدانشهر،نجف آباد و کهریزسنگ به میزبانی مرکز یزدانشهر برگزار شد. در این مراسم اعضای مراکز در مسابقه ادبی با موضوع ماه محرم که توسط آفرینش های ادبی برگزار شده بود شرکت کردند. برای آشنایی اعضا با یکی از شاعران این منطقه از کیهان نوری( ژولیده انارکی )دعوت شد تا در جمع اعضا حضور داشته باشند تا اعضا با آثار ایشان آشنا شوند و اثرات ارائه شده بچه ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد. در ادامه به بررسی جایگاه عاشورا در ادبیات کهن پرداخته شد.

هم چنین محفل ادبی زخم آیینه ها با حضور دو تن از شاعران آیینی "موسسه فروغ سخن زرین شهر" و اعضای مراکز زرین شهر، فلاورجان و فولادشهر در مرکز زرین شهر برپا شد.

اجرای دکلمه توسط اعضای مرکز زرین شهر، معرفی کتاب گنجینه الاسرار از عمان سامانی از جمله این برنامه ها بود. در ادامه اعضای ادبی مراکز به قرائت آثار خود پرداختند و این آثار مورد نقد و بررسی اعضا و مربیان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =