کد خبر: 273022
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
ویژه برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک درکانون پرورش فکری میناب

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی ویژه برنامه‌ای با عنوان هر کودک نشانی خداست در کانون پرورش فکری میناب برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرضیه فیروزی مربی مسوول کانون میناب از برگزاری ویژه برنامه‌هایی در این مرکز فرهنگی هنری خبر داد.

وی افزود: در اولین روز از هفته‌ی ملی با توجه به روزشمار هفته‌ی ملی با موضوع " کودک زیر چتر ایمان" با همکاری سازمان تبلیغات این شهرستان و با دانش آموزان مدرسه نرگس خاتون میناب کارگاه آموزشی برگزارشد.

فیروزی گفت: دراین برنامه بهرامیان مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشعار دینی و مذهبی لحظه‌های شادی را برای کودکان ایجاد کرد.

مربی مسوول کانون میناب همچنین از حضور خود در مراسم نمادین روز جهانی کودک در مدرسه‌ی دخترانه ام کلثوم این شهرستان که با همکاری کانون و شبکه بهداشت برگزارشده بود خبر داد.

فیروزی خاطر نشان کرد: در روزجهانی کودک کانون میناب میزبان مهدهای کودک شهرستان نیز بود که تا کنون 300 نفر ازکودکان در جشن‌های هفته‌ی ملی شرکت کرده‌اند.

معرفی شخصیت توسط مرضیه فیروزی ،شنیدن قصه‌ی «کیف »توسط نجمه رسولی مهرمربی هنری مرکز، اجرای مسابقات شادتوسط سیده حمیده حسینی مربی پستی مرکز  ، ثبت دلنوشته‌ها بر روی پانل «کودکی یعنی...» از دیگر برنامه های جانبی این مرکز بود.

گفتنی است برنامه‌های هفته ملی کودک کانون میناب از 15 تا 21 مهرادامه دارد وتاکنون کانون میزبان 300 نفراز کودکان بوده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =