دیدار اعضای مرکز تیران با فرماندار و حضور مسوولین در مرکز حبیب آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اعضای مرکز تیران به مناسبت هفته ملی کودک با فرماندار شهرستان دیدر کردند.

رحمانی فرماندار تیران ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: شعار زیبای هر کودک نشانی خداست به دلیل وجود پاکی، صداقت و مهربانی کودکان است. وی افزود: باید همه دستگاه ها از فعالیت های مرتبط با کودکان حمایت کنند تا برنامه های کودکان به خوبی و با کیفیت مناسب برگزار شود.

در ادامه اعضای مرکز درخواست های خود از فرماندار تیران را بیان کردند و چند متن ادبی با موضوع هفته ملی کودک قرائت نمودند. در پایان فرماندار از ریحانه احمدی عضو مرکز و فرزند شهید مدافع حرم تجلیل کرد و به برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری جوایزی اهدا نمود.

در ادامه بازدید مسوولین از کانون به مناسبت هفته ملی کودک، تاجمیری فرماندار شهرستان برخوار از مرکز حبیب آباد بازدید کرد و در کارگاه های هفته ملی کودک مرکز شرکت نمود.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری گفت: اختصاص روزی برای کودکان به عنوان آیه های روشن الهی می تواند دلیلی برای توجه هرچه بیشتر به کودکان باشد تا حمایت های جدی تری از آن ها صورت پذیرد.

قصه گویی، اجرای مسابقه، کارگاه های نقاشی و کاردستی از جمله برنامه هایی بود که توسط مربیان و اعضا و در حضور مسوولین برگزار شد.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =