معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش شهرستان نیشابور

جواد قوامی‌نژاد معاون مدیر کل آموزش و پرورش در برنامه «صندلی داغ» به سوالات کودکان پاسخ داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی,کودکان مرکز شماره2 نیشابور، در برنامه «صندلی داغ» به سراغ جواد قوامی‌نژاد معاون مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رفتند.

ثریا یوسفی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در دومین روز از هفته ملی کودک و 16مهرماه در ویژه برنامه «صندلی داغ» ضمن دیدار با مدیر آموزش و پرورش نیشابور ، یکی از اعضا کودک به نمایندگی از طرف دیگر اعضا سوالات متعددی را مطرح کرد .

قوامی‌نژاد در پاسخ به سوال عضو کودک مرکز دو نیشابور درباره رنگ کودکی گفت : به نظر من رنگ کودکی طلایی و درخشان است . وی در پاسخ به شادترین و غمگین ترین لحظات زندگیش یادآور شد: از آن‌جا که در قدیم کانون خانواده از اهمیت به‌سزایی برخوردار بود، شادترین و غمگین‌ترین لحظات من در کانون خانواده سپری شده است .

معاون مدیر کل اداره آموزش و پروش در پاسخ به این سوال که آیا کودکی را دوست دارید یا بزرگسالی ؟ اظهار داشت: من کودکی را ترجیح می دهم و بزرگسالی را یک‌جور کودکی جدی می دانم چرا که معتقدم ، بزرگسالان اگر کودکی نکنند ، رشد نمی‌کنند . وی از میان عادت‌های کودکیش که تا کنون با او مانده به دو ویژگی صداقت و صراحت اشاره‌کرد.

قوامی‌نژاد در رابطه با حذف یک مورد از دنیای کودکانه ضمن ابراز تاثر از شرایط حاکم بر کودکان میانمار، اظهار داشت: من در صورت امکان در صدد حذف اشک‌های کودکان بر می‌آمدم .

در پایان عضو کودک مرکز 2 نیشابور به نمایندگی از طرف سایر کودکان شهرستان از مدیر آموزش و پروش خواست تا قولی بدهد که بتواند آن‌ را عملی کند، جواد قوامی‌نژاد در پاسخ به این درخواست ضمن اشاره به همکاری دیرینه‌ی مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: سعی می‌کنم شرایطی فراهم آورم تا این ارتباط بهتر و بیشتر از قبل اتفاق‌افتد .     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =