کد خبر: 273315
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
یک «ناجی مهربان» در میان کانونی‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در دومین روز از هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور، میزبان۶۰دانش‌آموز و یکی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرستان بود.

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، موسی‌زاده یکی از پرسنل پر تلاش سازمان آتش‌نشانی شهرستان، در جمع دانش‌آموزان بازدیدکننده حضور یافت و به آموزش مهارت‌های ایمنی به کودکان، به منظور افزایش توان و قابلیت کودک در حفظ سلامت خود در برابر حوادث و سوانح انجام می شود پرداخت.

مربی مسوول مرکز همچنین افزود: گسترش مهارت‌های ایمنی، از جمله برنامه‌های تربیتی در مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور است و هفته ملی کودک فرصت خوبی بود تا ارتباط نزدیکی میان پرسنل آتش‌نشانی و کودکان برقرار شود.

این ناجی مهربان ضمن معرفی کامل فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و ارائه توضیحاتی درباره تجهیزات این سازمان، نکات ایمنی مفید و موثری را درخصوص مقابله با آتش‌سوزی، علائم هشداردهنده و نیز فرار مطمئن از محل‌های درحال سوختن بیان‌ کرد.

موسی‌زاده ضمن پخش چند فیلم کوتاه در زمینه اطفا حریق گفت: چندین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرستان به ارایه خدمات ایمنی مشغول هستند که علاوه بر اطفا حریق می‌توان به فعالیت‌هایی چون نجات محبوس‌شدگان در زیر آوار ساختمان، خودروی تصادفی، آسانسور، مقابله و پیشگیری از سقوط اجسام، نجات سقوط‌کنندگان در چاه، مقابله با حیوانات وحشی و موذی و ...اشاره کرد .

در پایان احسانی پناه خاطرنشان کرد : این برنامه با هدف افزایش توان و قابلیت کودک در حفظ سلامت خود و دادن آگاهی در خصوص چگونگی ایمنی به آن‌ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =