کد خبر: 273391
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
محیط زیستی سالم حق کودکان جهان؛

همزمان با هفته ملی کودک کارگاههای آموزشی با حضور کارشناسان محیط زیست استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک کودکان استان با اجرای برنامه های نمادین حمایت خود را از محیط زیستی سالم اعلام کردند.

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان برگزاری کارگاههای آموزشی حفاظت از محیط زیست را با حضور کارشناسان و متولیان این امر از جمله برنامه های اجرا شده در 17 مهرماه که در روز شمار هفته ملی کودک به عنوان روز کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی معرفی شده است عنوان کرد.

وی در این باره افزود: آگاهی بخشی نسبت به محیط پیرامون خود و حمایت از طبیعت به عنوان منبعی غیر قابل بازیافت از جمله اهداف برگزاری کارگاهها توسط کانون به شمار می رفت.

مدیر کل کانون آشنایی کودکان با آلاینده های زیست محیطی و نحوه ی محافظت از محیط زیست را از جمله سر فصل های آموزشی در این کارگاهها عنوان کرد و افزود: کودکان در این کارگاهها بوسیله ی آموزشهای جذاب و غیر مستقیم نظیر قصه گویی، ساخت کاردستی، حضور در طبیعت و دیدن آلاینده های طبیعی از نزدیک، حضور در موزه های حیات وحش و ... توانستند از آموزشهای لازم در این زمینه بهره مند شوند.

فرزاد رحیمی افتتاح نمایشگاه «آثار کودکانه در بازیافت و استفاده از دور ریختنی ها» در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد  را از دیگر برنامه های کانون در هفته ی ملی کودک متناسب با نام گذاری روز 17 مهر ماه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در دو بخش آثار اعضای ثابت و اعضای کارگاههای ویژه سال جاری با حضور مسوولان استانی افتتاح شد و تا پایان مهر ماه جاری جهت بازدید عموم در این مرکز دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =