کد خبر: 273547
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
یک روز به یاد ماندنی با کودکان بخش کوهسرخ

هم‌زمان با اولین روز از هفته ملی کودک، مربیان مرکز فرهنگی هنری کاشمر به همراه مربی کتابخانه سیار روستایی این شهرستان، ویژه‌برنامه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش بخش کوهسرخ در محل سالن «شهید خانی» برگزار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این مراسم با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز محروم و بی‌سرپرست منتخب بخش کوهسرخ و با اجرای برنامه‌ها متنوع برگزار شد.

منیر ریحانی مربی مسوول مرکز گفت :در ابتدای این برنامه دهقانی امام جمعه کوهسرخ ضمن تقدیر از حضور دانش‌آموزان بر لزوم توجه بنیادین به این قشر جامعه به عنوان آینده‌سازان فردا تاکید کرد و چند توصیه‌ اخلاقی و دینی را مطرح کرد.

مربی مسوول مرکز کاشمر افزود: اجرای نمایش عروسکی «آدم کوچولوی گرسنه»، «عمو شهری دوست صمیمی بچه‌های شهرمان» با همکاری مربی سیار روستایی و همچنین عروسک گردانی «عمو رحیم و خاله پیرزن» که عروسک‌های دست ساز مرکز بودند با اجرای مربی سیار روستایی و نمایش «عموشهری دوست صمیمی بچه‌های شهرمان» نیز از دیگربرنامه‌های این روز بود.

اجرای نقالی و پرده‌خوانی عاشورایی و معرفی کودکان و نوجوانانی که در رکاب حضرت اباعبدالله به مقام شهادت رسیده‌اند با نمایش اسلاید و تابلوهای نقاشی توسط مربی مرکز از دیگر برنامه‌های این روز بود.

دراین ویژه برنامه مباحثی نیز متناسب با روحیه کودکان توسط نیروی امدادگر هلال احمر در خصوص موارد خود ایمنی و همچنین مسائل زیست محیطی و بازیافت زباله‌ها با همکاری موسسه زیست محیطی زادسرو ترشیز ایراد گردید.

 در خاتمه پس ازقرائت قطعنامه روزجهانی کودک، همکاران اداره ورزش و جوانان کاشمر به اجرای مسابقات ورزشی بومی، محلی با هدف ترویج و معرفی بازی های بومی و منطقه ای پرداخته وجوایزی رابه برندگان مسابقه اهدانمودند. پایان بخش برنامه‌ها اهدای جوایز و کتاب به دانش‌آموزان توسط مربی کتابخانه سیار روستایی بود.

گفتنی است این ویژه برنامه با تعامل و مساعدت آموزش و پرورش، بخشداری، دفتر امام جمعه کوهسرخ، اداره هلال احمر و ورزش و جوانان کاشمر برگزار شده بود و با اجرای برنامه‌های متنوع با رویکرد پرورشی خاطره خوشی در اذهان مردم کوهسرخ به یادگار گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =