ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری حاجی‌آباد

کانون پرورش فکری حاجی آباد با شعار"هر کودک نشانی خداست" ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت هفته ملی کودک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرا باوقار مربی فرهنگی مرکز حاجی‌آباد،از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی وهنری در مرکز فرهنگی هنری کانون حاجی‌آباد خبر داد.

وی گفت:این برنامه‌ها با حضور اعضا، دانش‌آموزان ، معلمان و مهدهای کودک و با همکاری کمیته‌ی کودک ونوجوان هفته‌ی ملی حاجی‌آباد در کتابخانه‌ی مرکز، مدارس ومحله‌های سطح شهر برگزار شد.

به گفته‌ی باوقار برنامه‌های اجرا شده در این هفته شامل:برگزاری نمایشگاه آثار تابستانی اعضا، کارگاه نقاشی و سفال با موضوع عاشورایی  به همراه اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی کتاب، معرفی شخصیت و معرفی وقایع عاشورایی، نمایش فیلم و قصه گویی بود.

مربی فرهنگی مرکز حاجی‌آباد هدف از برگزاری این برنامه‌ها با رویکرد عاشورایی را منظور نهادینه کردن ارزشهای تربیتی و انسان ساز عاشورا و ترویج این فرهنگ در جامعه می توان به نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه ی عاشورا و آشنایی با سیره ی شهدای کودک عنوان کرد.

گفتنی است این برنامه‌ها با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی، کمیته‌ی امدادامام خمینی (ره) آموزش و پرورش وکانون شهر حاجی‌آباد برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =