کانون بهترین مکان برای رشد وپرورش اندیشه‌های ناب انسانی است

ابراهیم پرواز عضوقدیم کانون و معاون بخشدار امروز طی بازدیدازکانون پرورش قشم ، کانون را بهترین مکان برای رشد و پرورش اندیشه های ناب انسانی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم از بازدید معاون بخشدار بخش مرکزی قشم از مرکز فرهنگی هنری کانون قشم خبر داد .

در این دیدار ابراهیم پرواز که خود ازاعضای قدیمی کانون نیز می‌باشد از فعالیت‌های مربیان کانون ابراز خرسندی کرد.

وی گفت:کانون از گذشته تا اکنون هم‌چنان بهترین مکان برای رشد خلاقیت و پرورش اندیشه‌های ناب انسانی می‌باشد.

معاون بخشدار خاطر نشان کرد:مهمترین مساله و چالش  جهان امروز مساله کتاب و کتابخوانی است ، که کانون توانسته است به شیوه‌های مختلف و خلاق بحث کتاب وکتاب‌خوانی را در کودکان ونوجوانان نهادینه کند.

ابراهیم پروازافزود: بسیار خرسندم که سال‌های کودکی‌ام را در کانون پرورشی و در کنار مربیان مهربان ودلسوز کانون سپری کرده‌ام.

وی ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری قشم، پیشنهاداتی را در راستای خلاقیت و ابتکار درشیوه‌های جذب اعضای پسربه کانون را ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی وتبلیغات ،گام‌های گسترده‌تری در جامعه برداشته شود.

در ادامه معاون بخشدار آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و تعلاملات فرهنگی در راستای کار کودکان با کانون  اعلام میکند.

در پایان شهنوازی از حضور معاون بخشدار در کانون تشکر کرد وگفت: حضوراعضای قدیمی کانون ومدیران امروز جامعه ، ما مربیان را امیدوار به آینده‌ی درخشان کودکان  امروزمی‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =