آغاز اردوی اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در باغملک

اردو اعضا فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بعدازظهر امروز در مجتمع رفاهی فجر شهرستان باغملک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مدیرکل کانون استان خوزستان در آیین افتتاح این برنامه گفت: اردو یک فعالیت آزاد و داوطلبانه در کانون است که با هدف رشد شخصیت فردی، اجتماعی و پرورش روحیه پرسش گری و کنجکاوی در بچه‌ها اجرا می‌شود.

غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که در کانون برای اجرای یک اردو مناسب، نیازسنجی، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد افزود: در برگزاری اردوهای کانونی، توجه به تعداد اعضا، توان و مهارت مربیان و مسئولان برگزاری، محل اردو و در نظر گرفتن ویژگی‌های جامعه هدف بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: با برگزاری اردو می‌توان زمینه حضور داوطلبانه اعضا را در زمان اوقات فراغت و کسب تجربه‌های ناب فرهنگی در محیطی با نشاط را فراهم کرد.

اردوی اعضا فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با موضوع "دوستی با طبیعت" 26 مهرماه با حضور 60 نفر در شهرستان باغملک آغاز شده است.

در این اردوی استانی قرار است اعضا شرکت‌کننده با همراهی مربیان کانون با گیاهان، جانوران و حیوانات منطقه، طبیعت در قرآن و زندگی در طبیعت آشنا شوند.

بازی‌های بومی و محلی و خلاق، بازدید از قلعه‌تُل، حضور در نواحی کوهستانی زیبا رباط و بازدید از باغ‌ها و طبیعت این منطقه، نقاشی به روی سنگ‌ها، جمع‌آوری زباله‌های رها شده در طبیعت، نمایش خلاق، نشست شبانه از عمده برنامه‌ای این اردوی هستند.

گفتنی است: اردوی اعضا فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور 60 عضو فعال نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان و جمعی از نوجوانان فعال طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه‌یافته حاشیه اهواز از 26 در شهرستان باغملک آغاز شد و تا 28 مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =