خدمت‌رسانی فرهنگی‌هنری به تمامی کودکان گلستانی مشارکت سایر نهادها را می‌طلبد

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با شهرداران دلند، گالیکش و نوده خاندوز، راه‌های توسعه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی‌هنری بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم‌سیفی طی این دیدارها که با حضور قربانعلی‌بذرافشان معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان صورت گرفت، خدمت‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی را از جمله سیاست‌های کانون برشمرده و هم‌کاری و تعامل سازنده تمامی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها را در این مسیر خواستار شد.

مدیرکل کانون گلستان در این جلسات ضمن اشاره به اهداف کانون در زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان بر توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان همانند دیگر شهروندان تاکید نمود و در ادامه به ضرورت توسعه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و نمایشگاه و مراکز عرضه محصولات فرهنگی‌هنری به منظور دسترسی آسان بچه‌ها به کتاب و سرگرمی‌های سازنده اشاره نمود.

تبدیل محوطه قدیمی هم‌جوار مرکز فرهنگی‌هنری دلند به فضای سبز و اختصاص فضای۵۰ متری به جهت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات کانون، برپایی موقت نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات در فضایی مناسب در شهرستان گالیکش و دسترسی به حمایت‌های خیرین شهرستان نوده‌خاندوز در اجرای طرح راه‌اندازی کتاب‌خانه‌ سیار روستایی  و نمایشگاه عرضه محصولات کانون از وعده‌هایی بود که توسط شهرداران مطرح گردید.

هم‌چنین بازدید مستمر از مراکز فرهنگی‌هنری و حضور در برنامه‌های کانون و اعلام آمادگی کامل جهت بهره‌گیری از ظرفیت های کانون و فرهنگ‌سازی در سطح شهرستان از نقطه نظرات این مقامات مسئول شهرستانی بود.

گفتنی است ارائه گزارشی از چگونگی خدمات‌رسانی کتاب‌خانه‌های سیار روستایی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم توسط معاون فرهنگی‌اجرایی و بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری آزادشهر و علی‌آباد و گپ و گفت مدیرکل با اعضای حاضر در کانون از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =