بیانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به مناسبت 13 آبان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز پنج شنبه 11 آبان96 در بیانیه ای مردم استان به ویژه کودکان و نوجوانان و مربیان را به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.

13 آبان روز دانش‌آموز، روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، امسال پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود تا آنان که غش در دل دارند سیه ‌روی شوند. انقلاب اسلامی در حرکت شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام(ره) انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول آفریدند و روح انقلاب را زنده کردند.

13 آبان روز دانش‌آموز است ، روزی که خون صدها دانش‌آموز در مجمر انقلاب شعله آفرید و از دانش‌آموز فولادی آبدیده ساخت که در دوران 8 ساله دفاع مقدس چنان شعله‌ور شد که دشمن توان درک آن را نداشت. شهدای دانش‌آموز با خون خود، روحیه استکبارستیزی را در نسل چهارم انقلاب تداوم بخشیده و بدان استحکام دادند.

ما  نسل چهارمی های  انقلاب  به عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی اعلام می‌کنیم امسال نیز مثل سالهای گذشته با هدایت‌های نورانی ولی فقیه، خط سرخ به جای مانده از 36 هزار شهید در راهمیپمایی 13 آبان شرکت خواهیم نمود و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایکار می زنیم .

ما اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام می کنیم کینه آمریکای جنایتکار، ‌تا زمانی که مستقیم و غیرمستقیم نسبت به میهن عزیز ما و سایر ملل مسلمان و دین مبین اسلام، نگاه بداندیشانه ومقاصد تجاوزکارانه و غیرقانونی دارد، ‌همواره در سینه‌های ما باقی خواهد ماند و با آن مبارزه می نمائیم .

ما اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان  نسل امروز انقلاب وظیفه خود می دانیم که با شرکت فعال در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار و جدیت در تحصیل علم، راه شهدای دانش آموز و دانشجو را برای اعتلا و کسب افتخارات بیش از پیش کشور عزیزمان ایران اسلامی را ادامه دهیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =