ارسال ۳۱۱ دل‌سازه عاشورایی به استان خوزستان

۳۱۱ اثر دل‌سازه عاشورایی کودکان و نوجوانان کرمانی برای اهدا به زائران حسینی به استان خوزستان ارسال شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، هم‌زمان با روزهای ماه محرم و ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح " دل‌سازه‌ها و دل‌نوشته‌های حسینی " را اجرا کرد.

در این طرح که با هدف افزایش معرفت حسینی در دل کودکان و نوجوانان و تعمیق آموزه‌های عاشورایی در بین آن‌ها اجرا شد، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور، دل سازه‌ها و دل نوشته‌های حسینی (عاشورایی) خود را به راهیان کربلا تقدیم می‌کنند.

بنا بر این گزارش، کودکان و نوجوانان کرمانی نیز با خلق بیش از ۳۱۱ دل‌سازه عاشورایی با شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی همراه و همدل شدند.

این آثار شامل کلاژ، کاردستی با وسایل دورریختنی، شال مشکی،کیف‌های نمدی و ده‌ها اثر از این جمله است که به همت اعضای مراکز شهداد، سرچشمه، راین، گروه، پاریز، چترود، کانون شماره ۲ رفسنجان و کانون شماره ۲ کرمان ساخته شده است و برای اهدا به کودکان و نوجوانان زائر و خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی به موکب‌ها و محل استقرار زائران امام حسین (علیه‌السلام) ارسال شده است.

در همین حال، دبیرخانه ویژه‌برنامه "دل سازه‌های حسینی" در استان خوزستان قصد دارد پس از بررسی آثار رسیده از سراسر کشور به ۱۵ اثر جوایز نفیسی را اهدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =