کد خبر: 275186
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
بازدید 692
اکران فیلم "پایان‌رؤیاها" درسینما کانون یزد

به‌مناسبت هفته‌ی‌وحدت ومیلادباسعادت‌حضرت‌محمد مصطفی(ص) و امام‌ جعفرصادق (ع)، فیلم "پایان‌رؤیاها"ساخته‌ی محمدعلی‌طالبی‌ در سینما کانون یزد به نمایش درآمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مناسبت هفته‌ی وحدت و میلاد باسعادت حضرت‌محمد مصطفی(ص) و میلادامام‌جعفرصادق (ع)، فیلم "پایان‌رؤیاها" آخرین ساخته‌ی ابراهیم طالبی، تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور صدوبیست نفر ازدانش‌آموزان دبستان پسرانه‌ی یاوری، درسینماکانون مجتمع فرهنگی‌هنری کانون‌یزد به نمایش درآمد و مورد توجه و استقبال قرارگرفت.

فیلم "پایان‌رویاها"، روایت‌گر قصه‌ی پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده‌ی خود، در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند و با آمدن اسبی به خانه‌ی آن‌ها، پسرک علاقه‌ی شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه‌ی اشتباهی که از او سر می‌زند دچارمشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده‌ی خود مخفی می‌کند. بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشترمی‌شود و...

فیلم "پایان‌رویاها" به مدت ۹۲ دقیقه، به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی وایفای نقش امیرحسام‌رضایی، نسرین‌بابایی، مجیدپتکی، محمدحسن‌رستمی، به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.

لازم به توضیح است، محمدعلی‌طالبی کارگردان باسابقه‌ی سینمای کودک، فعالیت‌های هنری‌اش را از سال ۱۳۵۶ با دستیاری کارگردان در تلویزیون و مستندسازی آغاز کرده است.

او تاکنون فیلم‌هایی مانند چکمه، کیسه‌برنج، تیک‌تاک، توآزادی، باد ومه، شهرموش‌ها، دیوار و… را ساخته و به جشنواره‌های جهانی مهمی مانند برلین، مونترال، تورنتو، توکیو، لندن و… رفته و جوایزی را هم به دست آورده است.

گفتنی است سینما کانون یزد، صبح‌ها، ازشنبه تا پنج‌شنبه، ویژه‌ی مدارس و عصرهای چهارشنبه، ویژه عموم، بانمایش فیلم "پایان‌رویاها" درخدمت کودکان و نوجوانان وخانواده‌ها می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =