کد خبر: 275254
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
بازدید 1590
گرامی‌داشت هفته وحدت در کانون پرورش فکری گلستان

هم‌زمان با هفته وحدت، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان با دعوت از کودکان و نوجوانان دانش‌آموز به انجام فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی و مذهبی در قالب کارگاه‌های مختلف پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این هفته مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر استان ضمن معرفی شخصیت ارزشمند حضرت محمد (ص) در قالب فعالیت‌های مختلف، بر ضرورت اتحاد و وحدت میان مسلمانان تاکید نمودند.

جشن «طلوع ستاره» با حضور هم‌نامان حضرت محمد (ص)

مرکز شماره دو گنبدکاووس هم‌زمان با هفته وحدت، جشنی ویژه‌ی اعضایی که نام‌ آن‌ها محمد بود برگزار نمود.

مربیان مرکز در این روز، ویژه‌برنامه‌هایی از قبیل معرفی شخصیت پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص)، بلندخوانی کتاب "پیغامی برای ابر پنبه ای" و کارگاه کاردستی با عنوان "قابی با نام محمد" برای کودکان و نوجوانان حاضر به همراه جمعی از خانواده‌ها برگزار نمودند.

اعضا با حضور در کارگاه کاردستی، نام مبارک پیامبر اسلام را در قالب خوش‌نویسی تزیین نموده و با ذوق هنری خود هر یک قابی بر دور آن طراحی کردند.

 هم‌چنین مربیان این مرکز با برگزاری جشن وحدت در مدرسه الهام شهرستان گنبد کاووس به معرفی شخصیت حضرت محمد (ص) در قالب قصه‌گویی پرداختند.

درحاشیه‌ی این مراسم جشنواره‌ای از غذاهای سنتی نیز برپا شد.

جشن حبیب خدا در کانون شماره یک گرگان

به مناسبت هفته وحدت مرکز شماره یک کانون گرگان برای تعدادی از دانش اعضای طرح کانون‌مدرسه اقدام به برپایی جشنی با عنوان «حبیب خدا» نمود.

در این برنامه به قصه‌گویی با موضوع پیامبر (ص) و شعرخوانی کتاب «تو بوی سیب می دهی» پرداخته شد.

برپایی کارگاه هنری ساخت شمسه‌های رنگی مزین با القاب نام پیامبر (ص) برای اعضای کودک و نوجوان و اجرای مسابقه مهیج دارت برای شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

معرفی پیامبر مهربانی با زبان شعر در مرکز فرهنگی‌هنری رامیان

مربیان در این هفته با برپایی کارگاه‌های ادبی برای دانش‌آموزان به معرفی شخصیت حضرت محمد (ص) پرداخته و اقدام به برپایی جلسات نقد کتاب با عنوان "به خاطر محمد" نمودند.
 قصه‌گویی پیرامون پیامبر (ص) و برپایی کارگاه هنری ساخت کتیبه با نام محمد با استفاده از رنگ انگشتی از دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته وحدت بود.

کتاب‌خانه‌سیار روستایی کانون گالیکش  و برپایی جشن وحدت ویژه کودکان و نوجوانان روستایی

به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) جشنی در مدرسه شهید ماسوریانس روستای ینقاق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ۱۵۰ کودک و نوجوان روستایی با هدف تقویت هم‌دلی برگزار شد، فعالیت‌هایی از قبیل شعرخوانی، دکلمه‌سرایی و بازی‌های بومی و محلی به اجرا درآمد.

دستان هنرمند و خلق تصاویری از هم‌دلی توسط اعضای کتاب‌خانه‌سیار روستایی گمیشان

در هفته وحدت کودکان گمیشانی در کنار مربی کتاب‌خانه سیارروستایی کانون این شهرستان به انجام فعالیت‌های هنری پرداخته و این ایام را گرامی داشتند.

کودکان در کارگاه هنری حضور یافته و اقدام به ساخت کاردستی در کنار خلق تصاویری از هم‌دلی و وحدت نمودند.

معرفی شخصیت والای رسول اکرم (ص) و انجام بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =