کودکان و نوجوانان کانون هفته وحدت را گرامی داشتند

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مسلمانان جهان در جشن وحدت پیمان دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر اشاعه ی فرهنگ مذهبی در میان کودکان و نوجوانان از برگزاری بیش از بیست جشن فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی هفته ی وحدت خبر داد.

فرزاد رحیمی تبیین و اشاعه ی فرهنگ دینی در میان کودکان و نوجوانان، تفهیم فلسفه ی اتحاد و وحدت جوامع اسلامی و... در میان کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف کانون در برگزاری جشنهای وحدت با عنوان« آفتاب محمد» دانست.

وی با اشاره به فعالیتهای کتاب محور در کانون برگزاری کارگاههای معرفی کتاب، معرفی شخصیت، بحث آزاد، نمایش خلاق، قصه گویی، کارت پستال سازی، نمایش فیلم با محوریت «وحدت و مسلمین» و... را از جمله برنامه های اجرا شده مراکز کانون در این هفته نام برد.

مدیر کل کانون با تاکید بر تبیین حفظ و تقویت آیین های مذهبی در میان کودکان و نوجوانان آشنایی این قشر با مناسبت های ملی و مذهبی در کانون را از جمله فرایند های هدفمند مراکز استان در فعالیتهای مذهبی عنوان کرد و افزود: کانون با قابلیت آموزش غیر مستقیم و عمیق مهارت های دینی، اخلاقی می تواند بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی در میان مخاطبان خود محسوب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =