طرح مدارس پژوهنده در رامسر اجرا می شود

مسؤول کانون پرورش فکری رامسر همزمان با هفته پژوهش از برگزاری طرح " مدارس پژوهنده " در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، فاطمه نعمتی ساراخانلو با اشاره به در پیش بوده هفته پژوهش از برنامه ریزی کانون شهرستان رامسر برای اجرای این طرح پژوهشی برای دانش آموزان علاقمند پژوهش در شهرستان رامسر خبر داد.

وی با اشاره به هم اندیشی  این کانون و اداره آموزش و پرورش رامسر افزود: در جلسه‌ای که با حضور معاون آموزشی، آموزش و پرورش شهرستان،کارشناس ابتدایی و مدیران دبستان‌های دخترانه و پسرانه ابتدایی برگزار شد؛ برنامه‌های هفته پژوهش در دو بخش رابطین پژوهشی و دانش آموزان منتخب استانی وکشوری برگزار شد.

مسؤول کانون پرورش مرکز رامسر ضمن بیان ضرورت تفکر فلسفی در کودکان و تقویت نگاه پرسشگانه کودکان ونوجوانان به پیرامون خود؛ به استمرار فعالیت پژوهشی و حمایت از پژوهشگران کودک و نوجوان علاقمند تاکید کرد.

نعمتی اظهار داشت: بر اساس این نشست و ظرفیت کانون رامسر در حوزه پژوهش، قرار شد در طرح " مدارس پژوهنده"؛ هر روز یک مدرسه با پژوهش آسان آشنا شود.

وی اضافه کرد: کارگاه پژوهش‌های جشنواره‌ای برای معلمان رابط پژوهشی مدارس و همایش آموزشی پژوهش برای منتخبان کشوری و استانی سالهای پیش کانون رامسر نیز از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری رامسر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =